Saturday, February 25, 2012

Bogor days - series 2

gambar-gambar dekat bawah ni bukti yang aku kat sini gembira. masih lagi gembira. 

sebelum ni aku sendiri tak percaya bila ada orang kata asrama international IPB ni macam hotel, tapi bila aku masuk sendiri, omjayyyy!!! betul!

FYI, bilik sorang satu. bayangkan betapa bosannya saat aku duduk sorang-sorang dalam bilik setelah bertahun-tahun aku biasa duduk dalam bilik yang besar dan anggotanya ramai...

katil, nak lompat, golek, baring, macam-macam style juga boleh. very comfortable!

ni ruangan bilik aku. sorry gambar blur, snap waktu malam memang macam ni la... oh ye, bilik air juga ada dalam setiap bilik ni.

reception. in case you forgot, this is my hostel, not hotel...

ada peti ais... dekat kolej, jangan harap nak ada benda ni...

tv pon ada setiap tingkat... tapi macam stress sikit la nak tengok tv kat sini... belum boleh digest lagi...
seriously, tempat aku duduk ni memang tak de cacat celanya selain kene pakai full tutup aurat semata-mata nak pegi bilik sebelah. yes, lelaki perempuan campur. but don't worry, those guys will never get any opportunity to enter our room...

nak lagi special, laundry for everyday! just put your clothes right in front of your room! buat aku yang seriously malas nak basuh kain kalau tak de mesin basuh ni, peluang ni merupakan peluang yang terbaik aku alami dekat sini. hahaha... lagi satu, ada housekeeping lagi! walaupun bilik aku tak perlukan orang lain untuk kemas, aku tetap gembira.

tapikan tapikan... sewa MAHAL.
berjuta-juta rupiah perlu dikeluarkan untuk menikmati keselesaan yang tidak terhingga ini... isk isk isk... money...

*********

aku post pasal life condition aku dekat IPB ni bukan nak menunjuk tau... sekadar nak bercerita, kalau sebelum ni aku ada cakap aku stress pasal nak uruskan pasal program exchange aku ni, anggap je la ni bahagian yang aku dapat lepas berusaha sepenuh jiwa raga demi program ni...

p/s: aku dah macam Alzheimer's patient... semua gambar vibrate. maaf ye rakan-rakan. orang bahagia memang macam ni...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails