Monday, October 3, 2011

anak ayam ya a auw's progression

assalamualaikum!

oops, terexcited pula memberi salam. maafkan saya.

berbalik kepada tajuk asal. macam biasa, kita teruskan diari anak ayam yang dah mula dewasa. oh, sungguh teruja... 



dah besar dah anak-anak ayam ya a auw ni... kepak dah tumbuh, dah pandai bertenggek, dah pandai kembangkan kepak dia, dah pandai buat muka comel. oi oi ayam.... 

sekarang baru aku rasa perasaan mak mak yang gembira dapat tengok baby dorang dah tumbuh gigi, dah pandai ketawa, pandai berjalan. i feel that!!! *bajet perasaan keibuan yang mendalam la konon.*

tapi betullah. bila aku nampak kepak anak ayam ni dah tumbuh, aku gembira, bila aku nampak anak ayam ni bertenggek aku excited. 
boleh kawen la I lepas ni. *hi bakal suami!!!*

comei nye hang!!! gigit kang.

nak je aku bawak balik bela dekat bilik anak-anak ayam yang comels sekali ni

pemakan ayam tegar. excited tengok ayam makin membesar

bakal ibu mithali

$$$... hahaha. jangan pedulikan muka tak senonoh aku tu.
tengok anak ayam tu pon tengok aku semacam. dia pon tak larat tengok muka aku.
aku sedor....

tengok je lah gambar anak-anak ayam dekat bawah ni. sila tengok puas-puas sebelum anak-anak ayam ya a auw ni membesar lalu perasaan kasih sayang mula pudar terhadap mereka kerana perasaan nak jual ayam mula mekar dalam diri masing-masing.



oh ye, lagi satu perkembangan anak-anak ayam ni yang aku lupa nak mention, mereka dah pandai posing dekat kamera. mana taknye, tiap-tiap hari orang tangkap gambar dorang.

nampak tak nampak tak??? kepak dia...

aku mungkin akan post berlambak-lambak lagi cerita pasal ayam. siapa yang tak suka ayam atau bosan dengan kisah anak ayam, sila jangan baca. 

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails