Wednesday, October 12, 2011

cemburukan bibir mereka

i love beautiful woman.
omjayyyy!!! you're gay!!!

no la, no...
suka je, sebagai menghargai ciptaan Allah even sometimes itu bukan lagi ciptaan sebenar.

eleh, semua orang serupa je. lelaki ke perempuan ke, kalau jumpa perempuan cantik, mesti pandang dua tiga kali. siapa tak suka benda cantik kan. kan???

setelah di kaji selidik oleh aku, aku dapati bentuk bibir seseorang tu banyak mempengaruhi kecantikan dia. especially, bibir yang panjang bentuk dia.

contoh,

oh my, i love her lips. senyum sikit je and she will look very gorgeous. auuwww!

orang yang bentuk bibir panjang ni bagi aku sangat menarik sebab dia tak payah senyum pon dah nampak manis-manis gula gitu. kadang-kadang muka serius, tapi still sweet.

aku?
bibir aku tak lah selawa tu. tapi bukan bermakna aku tak bersyukur, cuma aku tertarik dengan bibir macam tu. biasalah, manusia, mana pernah puas.
masalah aku bila bibir aku tak panjang macam tu, orang suka kata muka aku garang. bila aku tak senyum, orang kata aku tengah depress atau tengah marah. 
masa sekolah dulu, asal aku jumpa sesape dekat tepi jalan ke kelas ke, mesti ada yang bagi instruction dekat aku suruh senyum atau manis muka atau apa-apa je la.

sampaikan kawan aku yang masuk daftar masa form four dulu kata dia takut nak tegur aku sebab takut dekat aku. oh sedihnye teman.

sekarang, aku tak nak orang cakap aku macam tu dah, so aku senyum je sepanjang masa. dah kawan aku kata aku tak betul pulak.
isy, lantaklah. senyum tak boleh, tak senyum tak boleh. ni menyampah kalau dengar cakap orang banyak sangat ni.

berbalik kepada bentuk bibir yang aku jealous tadi, nak lagi contoh? macam ni,

oh my dear emma stone!!! this is my favourite fabulous actress. 
her smile is killing me. haha. serious gay.


tengok wei, bibir dia. tak ke macam power tu. nampak hot setiap masa.

picture not available
ok, ni yang real. kawan aku dari sekolah rendah.

honestly, ni la bibir yang paling cantik dan gorgeous yang pernah aku jumpa in real. tak kira la artis-artis tu sebab aku tak pernah jumpa. 
even dulu aku selalu kata bibir dia macam Janet jackson, tapi bibir dialah yang paling hot yang pernah aku jumpa. setiap senyum dia serius nampak ikhlas. tapi aku tak cakap dekat dia terang-terang la, kang kembang semangkuk pulak. ni aku dah cakap ni, silalah bawa pulang ole-ole dari mesir ketika cuti nanti ye diyana...

macam mana la ye muka aku kalau ada bibir macam tu?

meh kita test,

ya Rabbi!!! tak kene langsung dengan bibir Cameron diaz. isk3... buruknye...


ya Allah ya tuhanku, ampunkan dosaku kerana tidak bersyukur dengan nikmatmu. Aku redha bibir aku macam ni. 

ok, sekarang aku tak jealous lagi. 



2 analisis anda:

nine said...

hahah ada lak main letak2 jenis bibir, kelakar!

hananishikido said...

haha... tak tau nak explain mcm mne dah bibir cm tu... hehehe

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails