Saturday, September 18, 2010

bila tengok budak-budak...




aku pon dah jadi macam diorang jugak dah. beberapa hari yang lalu, masa adik2 sedara aku yang kecik2 tu still ade lagi, diorang teruja sangat main pistol manik ni. beli la pakai duit raya...
sekarang, aku pulak yang teruja buat aksi tembak menembak macam diorang kat rumah ni. eleh, bapak aku, bapak sedara aku pon same excited jugak. masing2 tercari2 cicak nak tembak. aku, dengan bangga nya telah berjaya menumpaskan dua ekor cicak. namun lepas cicak tu jatuh aku pulak yang melompat sebab geli.tapikan betul... seronok... macam polis betul pulak aku rasa.
dekat upm x de kelab menembak ek? kalau ade, nak join...


tajuk lain pulak
setelah beberapa tahun pensel ni berbakti dekat aku, akhirnya, pensel ni nazak juga akhirnya... sedih tau... pensel ni mula berkhidmat dekat aku dari form 4 lagi. aku jumpa pensel ni dalam lab fizik... berapa minggu aku buat announcement, tak de sape yang tuntut. akhirnya, secara automatik, pensel ni disedekahkan kepada aku yang tengah ketiadaan pensel ketika itu.
pensel ni la yang aku pakai masa exam even spm sekalipon. besarnya jasa pensel ni. namun, langit tak selalu cerah, pensel ni rosak jugak. then, aku pon beli la pensel baru yang power n cantik sikit... tapi warna sama. terima kasih pensel oren yang lama. selamat maju jaya pensel yang baru.

esok, aku pulang ke kota raya yang penuh sesak tu. ce... bajet macam upm kat tengah2 kl je. x de la. kat serdang je...
nak balik dah? :(
dah la awal sehari. kene balik rumah mak sedara aku dulu. tapi, kenapa barang aku macam dah bertambah banyak sangat je ni??? serius, dah la nak naik bas. mati la aku...
mmm... lagi, aku rasa, cuti ni, aku campak je barang2 aku merata. tak sure la usb kamera aku wujud ke tak dalam rumah ni. tak kan aku tak bawak balik kot. t-shirt aku entah mane pegi, kipas aku hilang. gila dah aku. satu rumah aku dah geledah apehal tak jumpa jugak ni...

lagi, aku tak decide lagi nak ambik ape degree nanti... complicated nye... gila tak aku. masa depan ni... ntah la...

lepas cuti ni, ade seminggu je untuk aku siap2 untuk test 2. tolong, please, jebal, onegaishimasu...
doakan aku, wish me luck, bagi semangat dekat aku... aku tak nak fail ape2 lagi dah. mane la pegi otak aku mase skolah dulu. come back please... ape2 pon doakan kejayaan aku ok!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails