Thursday, September 2, 2010

going back home today...

gembira!!!
hari ni mase lab bio, aku buat experiment untuk variation. cek la segala benda... dari kepala, telinga, jari, dan sebagainya... acara kemuncak, cek jenis darah... aku memang dah tau aku darah A. tapi tak tau aku rhesus ape... setelah tiga kali cucukan dekat 3 batang jari aku, baru la boleh cek... biasala... darah tak cukup...
hoho... malam ni aku pulang ke pangkuan keluarga... wehu!!!
dah lama kot aku tak balik... excited la sikit...
tapi kan, nak bawak buku balik sekali ke tak ek???
ye la, berdasarkan pengalaman aku kan, selalunye aku bawak je balik tapi tak pakai pon...
so???
hehehe...
tapi mengenangkan result test aku ade subjek yang mengecewakan, bawak la balik sikit nota... kot la, terbukak hati nak tengok2 nota indah tu...
ok... everybody, jom balik rumah, makan segala masakan mak aku. yeay!
adik aku yang kat asrama tu, dah selamat pulang dah. alasan, abang saya kemalangan. serasa aku, dah sebulan dah abang aku eksiden. dan boleh jalan sikit2 pakai tongkat dah... ei... walaupon beliau sekolah agama, jangan tiru contoh itu.
movie spare dah copy, kain dah cuci, baju dah kemas dah sket... ape lagi, kelas je tak habis lagi... masih ada lagi kah jiwa aku di upm ni? aku rasa jiwa aku tengah merentas highway PLUS untuk pulang ke kampung halaman... jiwa dah, raga? jap2... berbuka dulu ok?

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails