Thursday, September 9, 2010

MOOD!!! where r you! come to me please...

nak raya ni, kenape mood aku macam tak de je. serius, aku memang tengah rase bengang, bangang, n nak mengamuk. 2 3 hari ni pulak ade je hal yang mengkecik kan hati aku. benci aku mood macam ni. time2 macam ni la nak jadi macam ni. bukan PMS ok. ok, aku tak sihat sangat sekarang ni. hidung aku dengan anak tekak dah macam saje tak nak bagi aku raya. tengok pulak rumah yang macam tongkang pecah gara2 nak mengemas. ni semua sebab cat yang aku guna untuk cat dinding hari tu... sakit tekak... esok nak raya, hari ni la, aku tak sihat, mak aku tak sihat, adik aku pon tak sihat jugak. adik aku ni setiap kali nak raya, setiap kali tu la dia sakit. tinggal la aku sorang menerima segala isi perut semua orang bila rumah masih berterabur. bukan aku nak lawan takdir sebab marah adik aku sakit, tapi kenapa sekarang??? lantak la. tapi satu je, mood, tolong lah datang kepada ku...
anyway,

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails