Thursday, August 26, 2010

cuti yang banyak sekali

esok aku dah start cuti. sampai selasa. jumaat aku cuti lagi. means, minggu depan aku ade kelas dua hari je. rabu dan khamis. ni semua gara2 lecturer2 yang baik hati nak cancelkan kelas untuk kami semua. thank you... jasamu dikenang.

lame jugak aku tak update, mmm... ha, hari jumaat hari tu, aku berjaya berbuka dekat luar dengan kawan aku... gembira. ye la, tiap2 hari aku makan dekat kolej je sebab nak makan free, even kene bayar pon dekat Mid tu, its okay. aku boleh jumpa kawan aku and esok nya, family aku datang berjumpa aku dekat rumah mak sedare aku. happy week. habis exam, jumpa kawan, jumpa family, berbuka kat luar, jalan2 dengan family aku, pegi tengok abang aku. shopping sket2, and makan masakan mak aku. the best!

semalam, aku berbuka dekat masjid sebab Tuanku Canselor atau pun Sultan Selangor datang. yeay! free lagi. alhamdulillah. rezeki murah. ok then, bermula lah aktiviti aku yang membusykan sampai penat aku nak turun naik tangga semalam. oh no! aku ikhlas buat kerja, cuma penat sket je. tak penah aku serajin ni sampai jadi ajk untuk macam2 aktiviti. dateline dekat2 pulak tu. pening aku. tak pe la. cobaan... dapat pahala kalau sabar. hari ni, tak de cerita. normal. no unusual.

hoho. MV yang ditunggu2 keluar jugak akhirnya....

gembira tak GD punya rambut sekarang...daesung punya rambut pulak dah macam onew dalam lucifer.

live version

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails