Thursday, March 26, 2009

jln2 cari jalan...

salam... td kan, aku g r kluar dgn kgkwn aku g taiping... kgkwn aku tu nani dgn farehah. pastu nani dtg umah aku awal gler. kol 7 dye da dtg umah aku ikot bpk dye. pastu lbeh kurg kol 9 lbeh ktorg pon btolak r ke taiping naek bas... smpai2 je kat sane si farehah tgh dok lepak sorg2 kat dpn mc D. pastu sblom start pape ktorg g r naek kat taiping sentral tu n g cek tiket cter antu yg si farehah da suggest dari ari tu. alang2 da cek tiket ktorg pon g r bli tros cter the unborn... cter omputih. go on je la. pastu sementare tggu cter tu start ktorg g r round2 kt area tu dulu. ha... paling penting, si nani gaduh nak makan. lapar ktenye. g r teman dye makan kat nasik kandar pelita. cam sedap tp aku x de feel nak mkan tym tu.

pastu g r tgok cter unborn tu. ok r... x r mengecewakan. kre seram r gak. ye ke? ye kot... pastu mse tgok cter tu ktorg bising gler smpai org kat blakang ktorg soh diam. tp x de adab tol org tu.ckp r leklok. bia la.


hbis cter tu aku jmpe munirah... pastu yg syoknye ktorg wat jejak kasih td. nani dgn farehah g turun eskelator tu, tp aku soh naek pastu ktorg wat adegan sdey jap kat situ. aku kat atas lagi so si farehah cube nak capai tgn aku tp x lepas. last nye aku soh dorang naek gak even tangga tu turun ke bawah. naseb x ramai orang td.

pastu td ktorg ade bli t-shirt gmbo monyet. comey. even aku benci monyet tp sbb nak corak sme aku pon bli gak r... pastu g r jalan masuk g sume kedai kat situ.






tetbe aku rse lapar lak.so ktorg gerak r g tesco sbb makanan kat food court tesco sedap kate farehah. g r makan. mmg kenyang gler r. pastu dgn rse x malunye td ktorg tgkp gmbr merate2...





smpai petang da tak tau nak wat ape so ktorg pon gerak r balik... pnat smpai aku n nani tetdo lam bas td. naseb x tlepas. ape pon ari ni mmg syok...

2 analisis anda:

yong farehah said...

wei, mmg enjoy ah hr ni!!
ha2...
nape ko letak gamba aku yg dok lm kete tu??
dh la x muat aku dok lm tu..

hananishikido said...

lek r. lagi skali dtg make sure ko da muat dlm kete tu.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails