Wednesday, December 9, 2009

azam baru...

belum masok 2010 lagi...
tapi aku dah ade azam baru...
azam baru aku adalah...
nak habiskan bace The da vinci Code milik abang aku.


tadi sedang aku boring x de bende nak buat tadi,
terserempak la aku dengan adik aku yang tengah memunggah barang abang aku dalam kotak abang aku...

tetiba,
adik aku terpunggah sebijik buku ni...
the da vinci code...


azam aku ni agak gempak la sket sebab di samping aku bace buku tu,
rajin plak aku cari maksud perkataan yang aku x faham dalam kamus pastu catat dalam buku...
rajin x?


tapi masalah nye sekarang,
dari pukul 3.3opetang tadi, sampaila sekarang,
aku baru masuk chapter 2...
sebab nye,
belambak word yang aku x faham.
jenuh nak paham lagi,
tapi sebab azam aku yang membara ni,
aku sanggup teros membaca...
tapi x tau la taon bile pulak aku nak habis bace.
yang sure nye,
aku akan teros membaca.
Hanani,
Ganbatte!!!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails