Thursday, December 31, 2009

avatar


lastnye... tengok gak aku avatar...
best...
setelah berjaya keluar sebab lab cancel...
tapi, aku x puas hati ending cter tu.
ade ke patut dye jadi avatar tros selame-lamenye.
tau r dah jatuh cinta kat pompuan tu.
bukan lawa pon, name pon susah nak sebot.
sory r kat sape yg blom tgk cter tu lg ek.
aku dah ter bagi tau ending cter tu.
nasib la...

pastu semalam aku melantak lagi oreo mcflurry...
sedap...
yummy...
lepas tu melantak pula big apple versi waikiki yg tercenta...
sedap jugak...
donut terbesar di dunia... sme size dgn pintu...
sambung balik,
dah la tiket full mula2. terpakse la jugak beli tiket pukul 5...
habis cter pukul 8...
pastu, tunggu bas lame gler sampai kolej kol 10.
tau dek mak aku ni, mati...
tapi bukan sengaja.
bas tu yang x datang2.
dah la pegi pon x rancang.
dengan pakai beg sekolah nye, sebijik cm budak baru lepas tuisyen cuti2 ni.
x reti2 nak balik pulak tu.
balik2 ade perjumpaan blok...
secara x pasal nye, aku dilantik sebagai wakil blok aku untuk sekreteriat jaringan industri dan komuniti...
ape tu...
macam nak bukak kilang je. sukati dorang je nak sebut name aku.
lastnye aku lantik lg 3 orang roommate aku jd wakil sekretariat lain campur dengan aku n lagi sorang lagi yg dah dilantik. padan muka.
akibat letih yg amat sangat sebab bjalan sehari suntuk, aku tidur dengan x sedar dirinye semalam...

2 analisis anda:

Aizat said...

wei, xpe la die nk dok sane pon! lgi pown, kalo die balik2, die x lei jln psl xde kaki..

feeling dow tgk avatar smpai nk nangis2! :p

hananishikido said...

x puas ati gk. dh manusia tu manusia gk r.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails