Sunday, December 13, 2009

nak keluar tapi...


x de duit...
macam mane ni...
nak mintak kat bapak aku,
bapak x de...
g kursus kat kl...
kat pah aku,
pah aku dah berjaya di'send' ke rumah mak long aku...
nak mintak kat mak,
hari tu aku telah mem'bankrup'kan mak aku kat tesco...
x kan nak mintak lagi...
memang la kalau nak senang jumpe je lepas aku balik upm nanti tapi...
x larat la nak bertarung dengan manusia mase nak naik komuter...
penat...
aku konfem la kalau nk keluar sure hari cuti.
orang mesti ramai...
mase ni je la aku nak keluar pon...
duit...
how I wish
ade orang tetiba call,
"anda telah memenangi wang rm1000 ringgit, sila datang ke pjbt kami untuk menerima hadiah anda..." Yahoo!!!!
tapi x kan la boleh jadi macam tu...
nak keluar!!!!!!!!!!!!!!!

2 analisis anda:

Aizat said...

mane ade orang nk bg duit free2 jew yang oi...besides, rajin beno ko join contest2?
:P

hananishikido said...

aku x join masalah nye...
x pe... aku dah keluar dah pon... sonok...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails