Friday, December 25, 2009

memoirs of U.N.A

senangnya dalam hati kalau beristeri dua...

eh, silap. aku mane ade isteri.
saje nak cter...
tadi aku kluar dengan ayu n nani azwa...
best...
macam bese, pegi naik bas red and yellow yg dah nak runtuh tu.
sampai2, nani kate lapor, tros gerak ke nooddles station kat ts tu. (betul ke aku eja mee tu dlm bi?)
apabila melihat sahaja menu dalam buku menu tersebut, mata aku tros terbeliak. masyaallah, harga...
namun, its okay...
aku baru lepas cucuk dari bank yang tercinta...
order la aku banana split bersama ice cream vanilla yang tercinta...
pastu bergerak utk smyg n then shopping track suit dengan jeans...
then, this is what happened...

depan toilet pon jadi...



an hour in fitting room...


boria baju 13ringgit sehelai...





baju lain pulak...


tangkap lagi...
sume2 gambar x termasuk yang depan toilet ni bertempat di dalam fitting room kat dalam the store kamunting... ktorang beli baju sama corak sorang satu... murah pon... sebab tu berani beli... kalau x...
sampai la nak sejam dok dalam tu...
keluar je, kakak yang jage bhgian baju tu tengok plek.
lantak r, ktorang beli...
keseronokan berakhir apabila ktorang terpaksa menunggu bas di tepi jalan selama beberape puluh minit... lastnye smpai stesen bas taiping tros gerak balik menuju ke rumah masing2...
kitorang berpisah dalam bas je sebab one way...
x sempat nak buat aksi touching2...

2 analisis anda:

yong farehah said...

bluek!!! malas kawan!! ho2...

hananishikido said...

hahaha... apesal plak...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails