Wednesday, December 2, 2009

dapat jugak....


aku beli gak laptop lastnye....
selame ni aku sapu mak aku punya je...
sekarang,
aku dah ade aku punya laptop sendiri.

lambat kan aku beli?
tak pe...
aku beli acer.
kawan aku dengan abang aku sume suruh beli hp compaq.
tp aku dah jatuh centa kat acer nak buat macam mane kan???
syok nye perasaan aku.
dah la beli bende tu dapat free gift. sampai sepuluh.
tapi aku saje mintak lebih kat kakak kedai tu tambah lagi dua...
head phone-rm28++
bluetooth nye kabel-rm49++
dengan tambahan sepuluh lagi free gift yang amat menyentuh perasaan aku...

4 analisis anda:

Hanis Amanina said...

yeay! cam mak aku nyer lappy. kecik gila kan. =)

yong farehah said...

ko beli yg kecik ke??

Aizat said...

btol...ramai org suggest lebei baek amik compaq dari acer psl konon2 nye acer cpt panas..

tapi aq x kesah psl compaq yg aq compare dgn acer yg aq nk tu xde bluetooth. aq skaloo gk gne blutut..hehe:P

tpi ok jew acer pown..

hananishikido said...

aku beli yg 14 inch... 4736...
kecik ke? rasenye cm bese r besa dye

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails