Thursday, December 17, 2009

Malaysia menang!!!

hehehe...
actually tadi aku x tau pon ape yg menang.
rupa2 nye, bola...
lawan vietnam...
TAHNIAH...
Baru la aku rase bangga sket jadi rakyat malaysia...

dah brape hari dah aku x post entry baru...
sebab, ari tu aku pegi Pangkor...
holiday dengan family...
kat sane aku seronok sangat mandi laut yg crystal clear tu sampai burn muka aku...
tu la, x reti nak pakai sunblock...
dah puas mandi laut, sambung kat swimming pool plak...
memang sure hitam muka.


atas feri...




lepas berjaya memburn kan muka...

on my way to Pangkor Island...

pastu tadi aku teman sepupu g hospital ipoh...
lepas habis tunggu dye selame beberape jam,
kami pon tunggu r bapak aku ambik kat depan bilik forensik tempat bapak sedare aku keje...
sambil2 tunggu tu aku pon perhati la orang2 yang tunggu kat situ...
ramai betol orang mati@ meninggal ari ni...
dari melayu, cina, india, sampai indonesia pon ade...
serius satu Malaysia...
sedang aku perhati dorang tadi,sampai la dua orang pak cik dengan mak cik polis...
rupenye dorang tengah post mortem body sorang indon ni...
aku pon curi2 dengar la...
meh sini aku story ape yang aku dengar tadi...
  • punca kematian: jatuh dari tingkat 8 ke 6 ke. x jelas...
  • pekerjaan mangsa: buruh
  • tempat kejadian: di sebuah tapak pembinaan hotel berdekatan dengan ipoh.
  • adakah terdapat pergaduhan beberape ketika sebelum kejadian tersebut berlaku? -tidak.
  • bagaimana perwatakan mangsa: saksi tidak begitu mengenali mangsa.bagaimana kejadian boleh berlaku: mangsa sedang mengangkat sebatang kayu tanpa menyedari mangsa berada di tempat yang membahayakan.
  • pastu aku dengar pak cik polis tu marah rakan2 mangsa, "kenape buang kayu tu! tu dah jadi kes polis. barang bukti mane boleh buang..." lebih kurang macam tu la... agaknye dorang pegi buang kayu yang mangsa tu angkat kot...
lepas tu mak cik polis tu suruh saksi masuk dalam bilik forensik atau lebih tepat lagi bilik m*y*t... aku pon x dengar dah ape yang dorang sembang...

beberape minit kemudian, bapak aku pon sampai dan aku pon pulang...

2 analisis anda:

yong farehah said...

'ramai betol orang mati@ meninggal ari ni...
dari melayu, cina, india, sampai indonesia pon ade...
serius satu Malaysia...'
bodo... ha2...

hananishikido said...

betol r... sampai nak mati pon sme gk... x leh nk wat ape la...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails