Friday, January 1, 2010

happy new year!!!

selamat tahun baru 2010...
selamat tinggal 2009...

sedihnye nak berpisah dengan 2009...
banyak precious memory aku mase 2009.

2009 aku start mase aku dekat PLKN.
tengok la bunga api meletup- letup dari kem tu...
dekat situ, aku hentak kaki tiap2 hari, x merasa pegang phone hari biasa,
kene dengar arahan penghulu,
makan kene paksa dengan macam2 lagi suka suki kat sane...
lepas 3 bulan dekat PLKN, aku ambik resut SPM pulak.
aku berjaya dapat 7A 2B.
lepas ambik result SPM aku mula melepak kat rumah sampailah berapa bulan, bos bapak aku ajak keje kat office bapak aku...
keje la dalam seminggu dengan Nani azwa...
biasa la lepas result, macam tawaran aku dapat.
matrik, MSU, UPM, UNIKL, UNITEN, macam2 lagi...
kolej pengurusan penerbangan punya surat pun sampai.
pelik, bila pulak aku apply bende tu.
dalam hujung bulan 6, aku sambung study dekat tempat aku duduk sekarang, UPM sebagai student asasi sains pertanian...

sampai hujung tahun, aku struggle kat upm ni.
rasela pengalaman study last minit, kebulur sebab duit belanja dah licin, pegi jalan2 kat kl sendiri dengan kawan2, n macam2 lagi.

mase cuti sem hari tu, sempat la aku keluar dengan farehah, nani azwa, n ayu.
sampai la befday aku hari tu 27hb 12, buat pertama kalinya, aku sambut befday aku kat tempat aku belajar.
sampai semalam, tahun 2009 aku berakhir...
x tipu, 2009 memang best,
ade gelak ketawa, ade ayor mate, ade jugak air liur...
yang sure, meh sambut 2010 dengan azam baru, jangan ulang salah mase 2009, teruskan usaha mase 2009.
welcome 2010!!!

p/s: yeay!!! nampak bunga api... mase kol 12 semalam tetibe ade org ketuk pintu bilik aku. rupanya jiran sebelah ajak tengok bunga api... best!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails