Tuesday, January 19, 2010

bengang kepada yang bangang....

bengang nye aku...
facebook tu dibuat untuk orang2 yg bangang cam tu ke???
suka2 hati nak mencarut yang bukan2.
kt page aku pulak tu.
elok2 aku dh tolong publish kan gambar dak kelas aku ramai2...
datang budak lelaki komen kat gambar tu, habis kuang asam teros ayat2 kt situ.
kalau lelaki memang mulut cam tu ke???
dalam kelas cam baik, masuk facebook...
aku warning gak sekali soh jage mulut tu,
dye jawab, bukan mulut dye yang menaip, x ke sakit hati...
nak je aku join dorang mencarut gak, tapi carutan tu khas untuk dorang.
sume2 tu dah besar gajah tapi otak...

eeeiii...
x suci page aku...

yang sorang lagi pulak, mulut memang x reti nak jage.
ade ke dye kate aku suke kat sorang budak kelas aku ni???
padehal aku jarang sekali cakap dengan dye.
taula aku x layan dye dulu...
x yah la sebok kenen kan aku dengan orang lain...
panas2...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails