Tuesday, January 12, 2010

jamban-isu hangat mase kini

dua tiga hari ni isu paling femes kat keliling hidup aku ialah pasal jamban.
agak 18sx la tajuk ni tapi yang nyata dari classmate, roommate, dengan lecturer pon cakap pasal ni.
isu hangat yang diperdebatkan ialah antara jamban tonggeng, dengan jamban duduk mane lagi bagus.
minggu lepas aku dengan classmate aku tetibe membangkitkan isu ni.
semalam pulak, dengan roommate aku.
hari ni, mase lecture bio, tetibe lecturer aku, Umi, membangkitkan isu tu.
beliau kate, jamban duduk tu belom tentu bersih...
entah2 orang tak cuci ke ape ke, pastu kita duduk atas tu.
memang up to date r tajuk ni...
nak kate tajuk aku ni x senonoh, kalau tanye kat orang pon, ramai yang akan mempertikaikan kebersihan jamban duduk tu...
biarla... pandai2 la korang pembaca pikir sendiri mane satu jamban lagi elok.
lawak2...
isu jamban pon boleh jadi hangat.
kecoh kelas aku tadi...

3 analisis anda:

yong farehah said...

jamban cangkung ah best... jamban dudok x puas... ho2... tapi kalau jamban dudok kat jepon best... sambil berak bole dgr lagu... buat macam2... ho2...

Amanina said...

haah. jamban duduk x best. better cucor ngn air dulu sblm duduk. hahaha

hananishikido said...

btol2... jamban duduk x best. geli...
hidup jamban cangkung!!!
marilah menyokong kempen jamban cangkung...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails