Tuesday, January 19, 2010

marah + suke

marah
benci3....
nape la aku boleh join zapin tetibe pulak ni...
gile btol...
aku dah la memang x minat bende2 tradisional ni...
zapin pulak tu, kalau ade zapin super junior tahan lg la...
boleh la consider lagi...
dah la mase tengah menari, farehah misscall 3 kali nk bagi dengar in-team nyanyi...
bodohnye...
pastu jurulatih tu dah kenal aku pulak tu...
latihan pulak tiap2 hari...
x nak pegi boleh x???
cam ne aku nak lari ni...

suka
orang yang aku cter kt post aku sebelum ni dah approve aku...
yeay!!!
but, no gatal anymore...
banyak bende aku nak kene fikir...
dah la...

nanie,
g tido...
esok ngantuk dalam kelas x pasal je...
dah la sem lepas aku memang femes sebab suka mengantuk dalam kelas...
tp x tido ok.
x nak buat cam tu dah sem ni...
gud nite...

1 analisis anda:

female said...

haha..
klaka siot ko join zapin..
xpe2..t ley masuk sehati berdansa..
kuang3

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails