Wednesday, January 27, 2010

malam ni exam lagi...

selesai sudah exam math dengan bio...
malam ni agriculture pulak.
bace ape pon x lagi
sempat pulak buat nukilan kat sini.
siyes x sedar diri.
nur hanani...
g la study...
tau la kelas kol 11 pagi, x yah la online, nak periksa...
tapi...
dah ade mase nak online, guna la kejap.semalam x sentuh pon mister aku yang tercinta ni...
hari ni pegang jap jadi la...
sudah2...
aku nak study pastu nak siap g kelas.
tengok room mate aku, istiqamah je study. aku????

4 analisis anda:

diyana anwar said...

orang dah pandai takyah study sgt pun takpe ;P

hananishikido said...

sape yg pandai???

diyana anwar said...

ko la pandai,

hananishikido said...

kalau aku pandai,x de la pointer aku bese je...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails