Friday, January 22, 2010

KALKULUS

mak aih... kenape la insan macam aku ni ditakdirkan kene belajar kalkulus buat kali kedua dalam hidup aku...
nak nanges aku tengok tajuk2 kalkulus ni...
pening...
time lecturer ajar sempat la aku faham kejap, tapi bile aku buat latihan or ade kengkawan maen tanye2, otak aku kembali berpusing2 and the ending nye, aku lupe tros ape yang lecturer aku ajar.
tengok la, dah nak exam pon sempat lagi aku online,
room mate aku sume study.
aku study gak td, macam nak putus asa pon ade, tapi x nak la, baru function, belom differentiation, integration lagi...
dulu time algebra, masih boleh diterima la kalau aku dapat A- tu tapi kalau sebijik pon aku x faham macam sekarang ni, lulus pon blom tentu lagi...
sket2 x y x y, f(x) g(x)...
argh!!!
gler...
mak...
x nak blaja dah...
nak kawen bley x?
kepada sume llk beriman, kaya, hensem, ade lesung pipit, dan amat lah peramah nye,
aku nak kawen dengan one of korang...
penat...

4 analisis anda:

diri aku said...

oit nanie!!!!
benda aku pun same kot..
ye ye je mase ko on9,aku study..padahal..otak tepu x masok pe pon...
tensen math!!

hananishikido said...

ko sape? syuhada ek? btol r korang study. aku on9 korg study...

yong farehah said...

gatai no... pi study!! ho2... aku pon exam khamis ni... wuwuwuwu

hananishikido said...

gud luck... ble plak aku gatai???

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails