Thursday, January 21, 2010

rase ingin mengamok sekali...

one more time,
aku nak story bout marahnye aku kat insan2 kat sekeliling hidup aku kt upm ni...
mak aih...
macam mane la aku boleh digosipkan dengan orang yang aku x pnah terpikir nak suke ni...
memang sumtime aku ni a lil bit gatal, tp orang cm tu, tolak tepi la...
x suke...
syok nye dak laki kelas aku mengusik aku, lagi aku marah, lagi dorang suke...
lastnye aku buat bodo je. tapi ingt kan mau la senyap sket mulut cibai dorang tu tapi x jugak...
lagi syok dorang.
dah la usik aku kat facebook, dekat tempat yang sume orang boleh bace, malu we...
nanti orang ingt betol aku ske kat dak tu.
dah la macam2 dye ckp...
x suke x suke x suke...

4 analisis anda:

diyana anwar said...

uish, ngape ni nanie. saba2.

hananishikido said...

x leh nk sabo... marah beno...

Unknown said...

rilex sudah.

mamat laki tu suke katko kot?

hananishikido said...

ntah... ske ckp la... bley la aku pesan jgn ske kt aku... wt malang idop dye je ske kt aku...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails