Monday, January 11, 2010

090110-nanie-kina...

090110,
my precious moment.
keluar dengan bestbuddy aku mase plkn dulu kat mines...
keluar dari pagi sampai dah nk maghrib tapi macam x nak balik pulak.
ni la teman menggatal aku dekat plkn dulu...
kawan yang same2 kene marah dengan cikgu kat plkn,
kawan yang same2 hentak2 kaki mase kawad dulu...
besides, dye still bestbuddy aku sampai sekarang...

tangkap gambar kat tengah jalan kt the mines.
sedikit segan tapi buat bodoh je...


kasut yang berjaya aku borong lepas meround satu mines tu sebab x de size...
kesian kat aku, nak beli kasut pon payah. lastnye beli la kasut hello kitty ni...

purse tu pulak beli same2 dengan kina lepas aku perasan purse lame aku cm nk hancur je.

beli la lepas dapat offer...


ulasan aku pasal ju onn:
-x best
-x de ape yg menarik
-trademark bunyi ju onn still sme tp hantu yang comel tu keluar 2 3 kali je...



summary for today...




sebelum makanan sampai...
ambik salad dulu...


agak malu dan segan mase nak pose kt pokok ni.
tapi sebab background lawa pose je la...

memang hari tu aku memborong sakan la sebab elaun baru keluar...
beli kasut, purse, milo, stokin, tengok wayang lagi...
nasib baik makan kina yg tersayang ni belanje...
kina, i start missing you...
thanks kina keluar dengan aku.
thanks jugak teman aku pusing satu mines nak cari kasut yg ade size kaki aku yg comel...
thanks for everything on that day!!!
love u...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails