Tuesday, December 16, 2008

namaku bukan namaku...

macam tajuk cter indon plak tajuk cter aku ni.tp tajuk cter indon tu anakku bukan anakku. cter aku ni sebenonye pasal aku n kawan aku sorg ni, namenye same dgn name aku, nanie... ktorg dah bersahabat since darjah 6 lg n surely ktorg dr skolah rendah yang same n lahir pon pd bulan yg same...
oleh sbb ktorg lahir pd bulan yang same, kgkwn aku pon sukela memainkan name ktorg... (nyampah aku). kalau ktorg jalan sesame, deme akan test ktorg dgn panggil name ktorg, "nanie!" pastu deme akan tngok sape ngaku dulu. sape yang ngaku tu deme akan cakap, "ktorg bukan pggil ko tapi nani lg satu, ha ha ha..." smbil b'gelak ketawa... alangkah malunye bile jadi camtu... so,ktorg akan wat bodo je ble deme pggil n x kan pandang even nyahut skali pon kecuali klu deme pggil name penuh ktorg...

2 analisis anda:

yong farehah said...

oi!!
latip!!
ha2...
bukan tu ke org pggil ko??
jgn mare ha....

Anonymous said...

aku stuju yong!!
xpun anak latip..
ala..2 pmpuan je yg pgil..
laki xpgil cm korg..
laki ske usik..(poyo)
nak ngorat lek lok r kan,nanie..
kitorg dah bape kali dah pesan..
hahahaha.....

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails