Friday, August 14, 2009

hari yang syok sekali...

hari ni,


memang syok. pagi td, kelas habis awal. sejam je lak tu. pastu td pegi ladang yg boring tu n tensen jap. bayam hijau aku dan kgkawan kene tanam balik. sebabnye, pokok tu terbantut. comel je n x kan besar2 smpai ble2. sdey...


eik...


aku nak cter gembira2 ni.





first,


hari ni aku berjaya online kat bilik sendiri. gumbiranya...


slalu aku online kalau g bilik komputer kat pusat asper x pon kat library.





second,


aku makan free ari ni... tu paling gembira dalam hidup aku.


kakak naqibah utk grup usrah aku ajak keluar. lepas tu ktorang dengan semangat nye siap2 lepas balik dari ladang sebab memula kakak tu ajak ktorang g pasar malam. kakak tu jemput depan kolej pastu g smayang dulu kat msjid upm. pastu, mase jalan2 kat pasar malam kakak tu kate nak blanje ktorang g makan. cam tau2 je aku x makan lagi ari ni... skali, kerana terlampau excited ade orang nak blanje, ktorang order siakap masak 3 rase n mcm lagi sampaikan bil 47ringgit. sian kakak tu... ktorang bantai order mmg mahal la... x pe... kakak tu baik...





third,


akhirnya tercapai gak impian aku nak tengok ryo secare real nya... btol2 depan mate aku. bukan depan komputer or tv macam selalu. haha... ryo yang aku tengok ni versi ikan la... kawan aku kate, sampai hati aku samekan ryo aku dengan ikan. x pe, ikan tu aku beli kat pasar malam tadi... syok... nak letak gambar tp x leh upload la pulak. siot tol...

fourth,


setelah sekian lame aku x pegi pasar malam, akhirnya aku pegi jugak. excited gler... kakak tu sampai lenguh2 kaki teman ktorang yg masih bersemangat nak jalan2. gilo. tp syok. bukan selalu...


fifth,


rahsia. tp tu yang paling best ari ni. hehehe...

2 analisis anda:

jai@jezz said...

lerr xcited giler pegi pasar malam.. aku pon dh lama tak gi pasar malam.. biler ntah nak pegi..

hananishikido said...

pegi la... best... best habiskan duit n cuci mate...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails