Monday, September 14, 2009

aku nak amek pengajian bahasa melayu bleh x???

wa...
aku da malas nak blaja...
boleh x aku cakap aku nak kawen je.
tidak...
aku nak kaya dulu...
tp penat la blaja. da la sume sains. kalau dulu ade gak subjek feveret aku. bahasa melayu. ini x. sume subjek yang membunuh. tensen weh... sampai kadang2 aku ingat nak amek pengajian bahasa melayu degree nanti. mesti cegu ati bangga dengan aku. tp apekan daya... aku dalam aliran sains pertanian ni mane bley tukar pegi kos cm tu. dah la markah exam ari tu cm hampeh. dua tiga subjek je yang leh bangga. laen? fail pon ade... hebat x aku. minggu ni n minggu lepas exam lagi. lagi sekali, aku jawab cam hampeh. ape aku bace sume lost cm tu je... aku harap kat subjek feveret aku je la skrg ni... math... ble plak aku ske math?

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails