Saturday, October 3, 2009

habis...

minggu ni result untuk subjek bio, math n kimia dah kluar. fizik pon da kluar kot. tp aku x nak ambk tau. biarkan. ape nak jadi dengan aku... result aku x best langsung. kimia c, math a-, bio c. cm ne... kimia c... lecturer tkejut ble aku bgtau kimia aku mse spm dulu A2. pastu dye ingat ble result aku c naek sket je rupanya markah aku naik banyak sebab dulu aku fail... sdey tol. kat sini asal ade je name yg kene panggil dgn lecturer name aku msti ade. sdey... dkat maktab dulu aku x mcm ni pon. cm ne dgn pointer aku nanti. baru test 2 markah dah mcm ape, final cm ne la plak. kate nak ambik biotek, result pon x seronok nak dengar. bukan aku malas. aku study trok tau. smpai x tdo aku study... rse cm rugi je. x pe la maybe Allah x nak bg lagi kot rezeki tu kat aku. doakan aku tau...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails