Wednesday, February 3, 2010

suka dan suki lagi

hahahahaha~~~

ku gembira sentiasa,
badan ku sihat dan kuat...

eh, apesal aku nyanyi lagu ni...

ok, saje nak mengekspresikan perasaan aku sekarang ni...
seronok, gembira, happy, syok dan sebagainya...
sebab,

exam dah habis!
yeay!

tapi something happened mase aku jawab exam tadi...
malu...
tapi x pe.
femes sekejap.
phone aku bunyi mase tengah exam, kuat gile...
dah la lagu big bang... Ora Yeah...
its okay...
hari ni last exam...
dan aku pulang dengan gembira...

update skandal baru:
(yang ni x nak bace pon x pe...)
something happened between us...
haha...
poyo je tu.
bertegur sape je pon nak syok.
ni budak yang aku suka ok.
lagi satu skandal, yang aku selalu x puas hati tu.
sampai kesian kat dia, dia senyap je kalau orang usik2.
tapi, bila orang usik2 aku aku bising kate tak suka, yek la itu la ini la...
biase, mulut aku...
tapi, x patut la, kenape aku nak x suka kat dia pulak.
bukan dia ade buat ape2 pon.
tapi, aku x suka jugak, sian kat dia.

p/s: hepi befday suhail... (skandel yg aku slalu x puas ati n aku x ske tu)

2 analisis anda:

yong farehah said...

aku baru nak start exam mggu dpn... wuwuwuwuwu

hananishikido said...

wo... gud luck...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails