Tuesday, February 2, 2010

suka suki kehidupan

malam ni second last exam.
alhamdulillah, semalam aku agak boleh la buat fizik tu...
malam ni english, doa la aku boleh jawab...
dah nak exam pon sempat lagi online. lantakla...

semalam orang yang aku suke macam tegur aku...
bukan tegur tapi... ntah la. tak tau nak explain macam mane tapi saje nak story je...
tak penting. gatal tak aku? aku memang gatal.
sekarang ni je dah 2 orang aku suka. tu yang sebaya.
yang tak sebaya, artis, senior, ramai...
tapi suka aku bukan suka sampai nak couple ke ape...
bakar semangat je.
nak usha, sket2 sudah.

dah berape hari blogger punye page tak boleh bukak kat bilik aku ni. sakit hati aku.
tu yang hari ni terus aku tulis post baru tu. farehah suruh aku study tapi sorry la... kepale aku tengah pening ni... dah la sepanjang kelas agriculture tadi aku lapar gile nak mati, musuh tradisi aku pulak buat hal, mengilai dalam kelas tadi.
time balik, free kene sound dengan aku. ambik kau. dah la...
cukup2 mengumpatnye. ok, time to go. cewah. nak pegi mane ntah.
actually, time for facebooking...
da...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails