Friday, July 29, 2011

Berita sedih, buruk, hodoh, benci…

Sebelum ini aku ada post pasal kelegaan hati aku sebab hard disk aku dapat recover. So much relief… tapi, ada tapinya… bila aku cek balik dekat hard disk aku semua file, one by one, rupanya banyak file penting aku yang hilang. Masa tu, jantung aku macam dah tercabut, kepala macam nak pitam, semua organ pon macam dah longgar…
Antara file yang hilang,
  • ·         Semua file subtitle. Semua ok, macam mana aku nak faham bahasa jepun or korea kalau tak de subtitle. Nak download balik? Penat la macam ni… isk isk isk…
  • ·         Semua konsert NewS (Jpop) kecuali Winter Party Diamond. Documentary semua hilang. Dah la page tempat aku selalu download dulu dah tutup. Mana aku nak cari lagi… orang yang minat NewS serius rare gila… yea… I’m a NewS freak. Aku download semua video yang ada selagi ada muka 6 orang jejaka tu… sekarang semua dah tak de.
  • ·         Semua konsert Big Bang (kpop) kecuali Big show. Mana aku nak korek lagi ni… pengsan la nak download balik semula semua… mana aku nak cari masa… link nak download pon entah dekat mana.
  • ·         Semua video lama-lama… yang ni aku tak peduli sangat sebab aku pon tak ingat video apa.


Kalau orang tengok jenis-jenis file yang hilang mesti orang kata aku ni banyak file entertainment je. Tak study ke?
Aku study, file yang pasal study terdelete memang la aku tak kisah sebab ada hard copy. Video, nak cari hard copy dekat mana?
Entertainment yang hilang tu semua memori aku. Konsert NewS, memori aku masa SPM, bila stress, dengar lagu, tengok video dorang and gembira-gembira dengan roommate dengan kengkawan yang sekepala. Setiap apa video lama yang aku simpan, semua ada kenangan sendiri. Sebab tu aku sayang sangat nak buang atau hilang macam ni.
Siapa ade link untuk aku download balik file or video yang rare tu silalah bagitau aku.
Kenapa la file yang tak de dekat orang lain macam tu jugak yang nak hilang… sadisnye hidup aku sekarang…
sekarang, aku amnesia.

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails