Sunday, August 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA

selamat hari raya aidilfitri!!!

di kesempatan ini, aku ingin meminta maaf jika ade terkasar bahasa, tulisan atau percakapan aku especially buat rakan-rakan sesekolah, sefakulti, seuniversiti, sekolej dan banyak lagi se yang ada termasuklah buat insan2 yang membaca blog mata duitan macam aku ni.

oh ye, selamat hari merdeka buat semua rakyat Malaysia juga. mmm, betul ke cara aku wish ni?
lantak la.

yang penting, buat semua insan di Malaysia yang ingin pulang ke kampung halaman, berhati-hatilah di jalan raya, rel keretaapi, juga di udara. buat semua pemandu kereta, bas, kereta api serta kapal terbang, berhati-hati ketika memandu. ingatlah penumpang di belakang.

memandangkan esok aku dah tak online sebab nak balik kampung, terimalah wish aku ni awal-awal ek, selamat hari raya dan selamat hari merdeka!!!






sungguh enak jika pulang kekampung sambil mendengar lagu ni...

1 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails