Monday, June 17, 2013

ciptaan tuhan paling indah

tadi ciptaan tuhan paling indah jaga exam. susah hati aku dibuatnya...

dah la waktu aku mintak extra kertas dia menghampiri dengan wajah suci... *bahagia sambil menari-nari*

aku sangka sudah tiada ciptaan tuhan seindah itu yang berbangsa melayu, rupanya wujud lagi. ah...

semoga ciptaan tuhan yg indah itu belum kawin lagi, boleh aku masuk meminang. ahaks!

sesungguhnya ciptaan tuhan itu bukanlah indah pada pandangan pertama sahaja, rupanya pandangan kedua dan ketiga masih indah juga...

harapnya pandangan keempat kelima dan keenam juga masih indah begitu...

maaflah bakal suami, ciptaan ini terlalu indah untuk tidak dipuji... *sambil menyanyi lagu hanya memuji*



p/s: meroyan. lagi dua paper! way to go!!!!
p/s: test akaun aku dapat A!!! alhamdulillah!!! terima kasih lecturer dengan tutor both of you are the best!!!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails