Monday, July 20, 2009

aku sempat...

sempat gak aku mencelah mase tgh tggu nak kuliah ni... aku rindu blog aku... camne ni... ape lecturer aku ajar byk lg yang aku x faham dr yang faham. dah la lecturer nye romantik gler. romantik bukan dari segi ape tp dari segi suara, senyuman dan sebagainya... nseb la aku dah x mengantuk dalam kelas. kalau x, sian lecturer aku. mengajar dead body dalam kelas. berplastik2 gula2 aku beli nak bagi hilang mengantuk. ok la mengantuk da hilang tp boring pulak. tp yang syoknye tadi, cek elaun da keluar. juz x g bank in dgn bank out je lagi. sok sure aku berjalan meredah panas g bank. usaha tangga kejayaan. demi elaun, aku sanggop wat ape saje. fuh, ayat x tahan. aku nak beli basikal g ladang.... nak gelap dah wajah aku gare2 menjadi petani kat ladang. bese la, name pon amek sains pertanian. setaon lagi aku mencangkul kat ladang tu, muscle la aku. naseb tinggal nak bercucuk tanam je lagi. baru la aku rase betapa penat nye petani membanting tulang nak bagi kita makan sayur. cewah. hargailah sayur kita...

3 analisis anda:

yong farehah said...

habis ah... petani dah start promote sayor... ha2...
ape lg wei, elaun dah kelua!! enjoy ah!! ape lagi... ha2..

jai@jezz said...

usaha tangga kejayaan.. jgn luper blanja aku bler dh outkan duit tu.. wahahaha..

hananishikido said...

duit da tinggal separuh wei. x sempat nak enjoy pon. isk3...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails