Thursday, July 30, 2009

tag lagi...

tag ni da lame rasenye... dr farehah. tp nak wat gak. x kire...



1. Ape perasaan anda sekarang?

-gumbira. setelah beberape lame aku x sentuh laptop kesayangan aku tapi bukan aku punye akhirnya dapat gak rase... tp dlm mse yg sme, aku risau gler nak meninggal... blik je cuti ni aku ade test. dah r x paham pape... pastu, assignment lagi... cm sia2 lak cuti... elaun lak, cepat beno jalannye. baru dapat tp dah menyikit cepat sgt.

2. Saya nak makan?
-ari tu aku nak makan piza tp da makan da. ha... ari tu aku jalan2 kat the mines, aku ternampak sebjik restoran nando's tersergam indah depan mate aku... sedapnye... tp apekan daya, x mampu... teringin je la...

3. Saya tak suka?
ow... macam2...
-insan yg gedik n x sedor diri (ntah2 aku pon gedik n x sedor diri, selambe je ngate orang)
-makanan yg mahal cam kat foodcourt tu...
-askerim coklat
-basuh baju (alamak kantoi... jgn riso, aku tetap basuh even aku x ske)
-bile aku boring. x tau nak wat ape
-kelam kabut sebab nanti aku rase nak ngamuk
byk lagi r kang pnoh lak page ni dengan bende yang aku x ske je

4. Impian saya?
-nak jadi insan yg berjaya. ok x ayat aku??? aku nak smbung master lepas degree pastu amek ph.D kat overseas. ayat lepas di motivasi oleh cegu suraya. impian sebena aku nak kaya! hahaha! bace dengan gelak jahat.


5. Haiwan yang saya tak suka?
-katak
-semut
-cicak
dan sume jnes reptilia yg menggelikan aku...

6. Saya harapkan?
ade orang nak kawen dengan aku. huhu. x de la. saya harap saya dapat jadi kaya. itu duniawi, ukhrawi, dapat masuk syurga... insyaallah...

7. Jika boleh putarkan masa?
nak ambek spm lg sekali. rindu mase skolah dulu...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
seorang lecturer yg da kawen. gatal btol aku ni. x hbes2 ckp pasal kawen.

9. Handphone saya adalah sebuah?
sebuah penyapu. ape lagi, handphone tu handphone la... gadget yg menyambungkan aku dgn kgkawan dan berjaya menghabiskan duit aku ble beli topup.

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
100 kali. ceh, tidak same sekali. ntah la. aku x ske bercinta. tp aku bercinta dgn ryo tu bley kire x???

11. Saya suka pada
ehem ehem. ade la... haha... aku suka kat orang yang suka kat aku la. kalo orang x ske kat aku wat pe aku nak ske kat dye. cm kgkwanaku la... kan?

12. Kawan-kawan saya?
kenape dengan kawan2 saya? sy rindu kawan2 sy. kawan aku dr maktab tercenta, plkn, upm x sempat nak rindu. nanti la ek. baru balik...

13. Pernah dikhianati?
penah.

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
x ske kat dye tros. maen bunoh2 kang aku kene bunoh skali tp sure lps tu aku x caye da kat dye...


15.Siapakah yang mahu anda tag?
sbb aku lambat sgt bace tag aku, so sape yg bace tag ni anggapla anda telah di tag...

3 analisis anda:

yong farehah said...

hotak ko nak amik spm lg skali!!
ho2... pi amik sorg2 hang..

jai@jezz said...

kao makan nandos confirm x abis..
melainkan klu kau jenis org yg melantak..
hehehehe..

hananishikido said...

aku mmg makan jnes melantak. janji sedap konpem abes. yg pasal spm tu aku teringin je nak ambik... bukan btol2. tipu...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails