Tuesday, July 7, 2009

kuliah dah mula...

kalau minggu lepas aku ade minggu perkasa putra or minggu orientasi tp minggu ni dah start kuliah. fuh... mula2 start kelas aku dah agak stress sket. bukan stress sebab ape tp stress sebab sesat nak mencari bilik kuliah yg ade kat merata2 tempat. tempat ktorang dekat pusat asasi sains pertanian tp bilik kuliah nye sampai kat fakulti pertanian. memang berpeluh la aku mencari... terpakse jugak la susahkan sorang abang ni nak tunjukkan jalan. sian dye. time kasih abang adib. asalnye aku ni tulis dr mula aku sampai upm ni tp draft nye tertinggal kat luar library ni. takut org tu x bg keluar masuk kat sini pulak. ye la... orang baru. x kan first time dah buat pasal kot. ni pon sebab kelas aku habis awal. patutnye habis pukul 11 tp lecturer aku stop kol 8.45. gler ah awal. x pnah klas habis seawal ni. dengan syok nye aku tros datang sini.
tp jadual aku x macam jadual kgkwn aku yg lain. pack gler. ni pon nasibla kelas hbis awal. dah la kene stay kat pusat kalau ade klas petang. pastu lepas hbis kelas petang kene pegi ladang. tp yg nak pegi ladang tu x start lg la. ni pon dengan berdikarinye aku sorang2 je pegi kat sini sebab dah rindu sgt dengan internet. nanti aku sambung lg. nak explore bende lain pulak.

3 analisis anda:

yong farehah said...

hoh!! minggu first memang ah habis awal...
ho2... ko tgk ah 2-3 minggu lagi.. ho2...

jai@jezz said...

muler-muler jerk best.. dh lama cam hampeih..

hananishikido said...

btol kate kalian sume... memang mahsyuk ble da lame kat sini... da r lecturer romantis gler mse ngajo. nseb la...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails