Friday, June 26, 2009

kisah semalam


semalam, ntah buat ke berape ratus kali aku tengok cter one litre of tears lagi. ntah kenape, aku suke beno la drama tu... sebab ade ryo aku kot...

sunggoh sadis drama itu sehingga membuatkan ayor mate aku mencurah2 ke ladang gandum.

part yg paling best mse aso-kun nanges. mmg sdey. aku bukan sdey tengok cter tu tp aku sdey tengok ryo aku nanges... huhu... aku dah gler... x pe... bukan senang nak wat aku nanges mse tgk drama. lg satu sebab maybe sebab aku tgk sorang2. tu yang emo sket tu. nway, tahniah ryo.

lepas ni bukan bleh tengok dah, tu yang aku tengok puas2 tu. sampai bising mak aku. adios my beloved nishikido ryo... jaa ne...

2 analisis anda:

jai@jezz said...

ater ni citer jepang kew korean..

hananishikido said...

jepang le.... kalau ade ryo nishikido tu jepang ler...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails