Sunday, June 14, 2009

menghitung hari...

menghitung hari...
detik demi detik...
masa ku nanti apa kan ada...
jalan cerita, kisah yang panjang,
menghitung hari...

ceh, menyanyi pulak aku. lagi dua minggu aku aku akan jadi student balik.
tp kawan2 aku semua dah blah. tinggal aku sorang je yg buat countdown nak pegi upm ni.
takut jugak tapi seriously aku memang nak pegi sangat.
boring la. barang da start beli tp medical check up x buat lg. mak aku da bising da cakap aku suka lambat2. takut kelam kabut. tp aku memang jenis yg malas nak buat bende2 ni.
tengok la. kalau orang lain dah settle dah barang tp aku baru nak beli.
lantakla... asalkan aku beli.
tapi,
banyak la bende yg aku x buat lg...
-pendrive utk save backup isi2 komputer aku x beli lagi
-usb yang hilang tu aku x beli baru lg. sian mp3 aku, dah lame x bercas
-baju hitam putih upm tu x siap lagi
-borang pon isi habis lagi, x berani la. aku punya nombor matrik terlebih satu kotak. kenape tu??
-baju x kemas lagi
-kasut2 x beli lagi

macam2 aku x beli lagi. bila aku nak beli? minggu ni kot. tengokla...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails