Friday, June 26, 2009

aku dah nak blah dah...

esok aku akan mendaftar kat upm. so malam ni aku dgn family aku cabut siap2 pastu tido kat rumah mak sdare aku...
tp kenape aku rase sungguh x berperasaan nak g upm ni?
barang sume dah siap. banyak gler. mak aku siap tanye lagi beg2 ni sape punya??? aku cakap la aku punya. terkezut pah aku. mane x nye, sume bende mak aku soh boh dalam beg. kasut yg dalam kotak pon mak aku soh sumbat dalam beg. mane x jadi banyak. lantaknye. angkut la ramai2 beg aku tu. macam aku x kan balik2 lg dah je... almaklumla... jauh, dulu sekolah aku kat lenggong je. mak aku bley datang selalu tp kalau da smpi serdang tu pandai2 la aku idop nanti...

upm, here i come!!!
gud bye komputer, laptop dan sebagainya yang menjadi setan yg melalaikan aku selama ini...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails