Tuesday, June 2, 2009

aku pon holiday gak...

da brape ari aku x sentuh komputer waima komputer aku... inipon aku wat lintas langsung dari opis mak sdare aku sbb aku follow dye g keje. ari jumaat ari tu aku da btolak g kl sbb satu2nye sepupu pompuan aku yg belah bapak nak kawen. so sbg sepupu yg bagos aku pon bsusah payah r gak menjayakan kenduri kawen dye... aku ingt nak letak gmbr2 even bukan aku yg kawen dlm blog aku ni tp perkakas ttinggal kat rumah lak. mmg agak penat r menjadi anak dare yg baek kat kenduri tu... kalo tym aku kawen nnt sepupu aku x tolong cmtu mmg sje la. ceh, aku da berpandangan jauh r lak. semalam famly aku da balik meninggalkan aku sorang kat sini dgn mak sdare aku beserta keluarganya... so untuk mengelakkan keboringan yg melampau aku pon ikut r mak sdare aku g opis. baru la dpt merase menekan2 keyboard komputer ni. tp yg sdeynye page feveret aku, youtube dye x bg bkk. kene block. sdey sunggoh rsenye. x ngape2. da smpi kl ni aku teringin r gk kluar jln2 tp aku x berani r sorg2. nak ajk kawan, ramai yg da msuk u. isy... mggu depan baru r aku blik ke pdg rgs... lmbt lg r aku nak ngadap komp tercenta sepanjang hari cm bese tu. dok kat opis ni sume org tnye aku, pekerja baru ke? aku pon dgn rileknye jwb la aku ni anak sdare kpd mak sdare aku sbb bukti da lari. mak sdare aku da g merate2. x leh nak tunjuk. x kesah la. tp aku nak sgt kluar. kalo ckp kat mak aku konfem mak aku x bg. dah la pendrive aku yg ade mcm2 tu ttinggal. rugi tol. kan da boring... ape nak wat ni...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails