Sunday, June 14, 2009

update hero feveret aku

aritu aku telah list kan top 5 hero feveret aku tp hari ni aku nak update yg terbaru sebab terdapat sedikit pergaduhan antara aku dgn farehah sebab tanpa disedari aku dah terkongsi pakwe dengan dye.



  1. tempat pertama masih diungguli oleh ryo nishikido yg tercenta. ape2 pon yg jadi tempat ryo x kan berubah. nak tau pasal ryo? pegi dekat raberu, tekan ententenmen then bace dekat top 5 hero feveret aku.


  2. tempat kedua dah bertukar sebab lately ni asyik muka dye je yg aku tekan kat youtube. maybe sebab dah nak dekat semua vid newS yg aku dah tengok. so aku beralih pulak ke Kat-tun yg jugak under Johnny's. insan bertuah ni ialah... kazuya kamenashi... lagi sekali, sory farehah. dye ni dulu ranking bawah2 je tp naik secara mendadak teros ke nombor dua. tahniah... nape aku suka dye? kame ni jugak dah banyak berlakon macam cter macam gokusen, nobuta wo produce,n mcm2 lagi... sebab cam biasa, sebab dye hensem, pandai menyanyi n menari. dye dah berjaya mengganti tempat toma ikuta yg selama ni aku minat sesangat tp biarla name dye bersemadi kat name blog aku ni... nak tengok kame??? tekan sini.




3. nombor tiga, still dipegang oleh tegoshi yuya... sory lg farehah. ko x mampu menggugat kedudukan dye. pasal tegoshi pon ade dekat post entry aku yg haritu tu.


4. nombor empat, naik beberapa anak tangga, telah menonggeng kan yamapi dr tempat ke 4. taguchi junnosuke... dye ni yang sian nye suka buat lawak tapi x jadi. also one of Kat-tun member. jugak mempunyai pakej yang same dgn yang lain. pandai menyanyi n menari + hensem.


nak tengok taguchi??? klik kat sini.



5. nombor lima ni pon telah menggulingkan mempelam harum manis kerana farehah marah beno aku suke dekat haruma miura. tp sory lagi sekali, pengganti nye pon akan menyebabkan pertelingkahan antare aku n farehah.
aku ingatkan aku start kenal dye mase dye berlakon jadi nanba senpai dalam hana kimi. tp rupenye dye dah lama kukenali... dye la souji tenjou dalam kamen rider kabuto. dye jugak ade berlakon dalam cter zettai kareshi, n banyak lagi la.
pastu, dye baru je kawen dgn ayaka yang jugak songwriter n penyanyi... aku sungguh jeles bile mendengar berita ni tp redha je la...
nak tengok hiro? tekan sini.


4 analisis anda:

yong farehah said...

shit ah!!!
ha2....

hananishikido said...

nseb r... hahaha...

Natsu said...

ooiooi...
hiruma miura tu aku yg syok...bkn yong ah..
da...jgn kaco pakwe org...
ko jgn nk kaco yamapi+kamen rider kabuto+ (ak tau ko x ske yg ni)tamaki hiroshi~

hananishikido said...

tamaki hiroshi??? hero tua tu? x pe fiqah, aku x an usik yg tu. selamat. yamapi pon da turun tahta. tp sang kamen rider kabuto tetap menjadi pojaan hati aku...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails