Sunday, October 31, 2010

OuTSiDe...

aku gila bila boleh upload gambar...



hari ini...
saya keluar...
setelah bangun tidur, saya ke toilet untuk mandi.
kemudian, saya keluar lagi. menuju ke Dewan Putra 1 UPM untuk Hari Mesra aka hari cop merit.
kemudian, saya pulang dan bersiap untuk keluar lagi.

for the first time, aku sampai dekat mines waktu petang. selalunye, kedai2 dekat situ tak bukak lagi aku dah sampai dah. aku ni, kalau nak bangun pagi memang payah. tapi kalau bangun untuk berjalan memang laju. sampai dekat mines, terus cek tiket, ouh, macam tak de movie lain je. akhirnye, kami memilih untuk menonton The Other Guys... it's okay. seem interesting. namun...
sebelum masuk ke dalam panggong wayang, kami menjamu selera dekat KFC sebab perut aku dah berguling2. boleh ke perut berguling? lapar wei... dari pagi tak makan. mane tak nye, bangun pukul 10.30 pagi. hehe... biasalah, kalau tak de kelas memang aku boleh tidur sampai tak ingat dunia. sambung...
aku sempat makan seketul ayam je sebab dah tak sempat. movie dah nak start. selesai makan, kami ssecara straightnye, terus menghala ke pintu cinema dan menuju ke tempat movie tersebut ditayangkan. huh gile skema ayat... sambung namun aku tadi. tempat kami kena duduk dalam cinema tersebut ialah baris kedua dari depan. bapak la...
sepanjang movie tersebut ditayangkan, serius aku tak reti diam. gerak sane, gerak sini. pusing sane pusing sini. kaki kejap kat atas, kejap kat bawah. lenguh kot kepala... kena dongak sepangjang masa. pastu kena adjust mata nak bagi seluruh skrin masok dalam pandangan mata aku. gile penat... memang movie tu best tapi...
habis movie, pegi sembahyang jap... then pegi Challenger nak beli earphone untuk menggantikan earphone aku yang dah dimamah usia tu. alo... jenis yang aku pakai dulu dah mahal la... tak mampu aku nak membayor nye.
then, lepas sembahyang maghrib, went to Giant. eh, tadi kami dah makan kan? then, kami pergi ke Big apple dan membeli dan membelah di situ. next, destinasi kami ialah kedai Takoyaki kegemaran aku... then, we went to kedai ice blended idaman member aku... kemudian, kami menuju ke kaunter cruise untuk membeli tiket bot... gaya macam orang kaya. tiket pegi KTM je. RM2.00. tak de mende yang kayenye... walaupun begitu, mase bot tu bergerak lambat sikit... lalu, kami pon ternampak sebuah booth mcD disitu dan straight away terus membeli aiskrim vanila idaman aku... dan akhirnya kami pulang semula ke UPM...
perasan tak, dalam banyak2 list barang yang aku beli, earphone je yang bukan makanan. itulah akibatnye berjalan tanpa tujuan... memang aku rembat habes semua makanan dekat mines tu. nasib purse aku dah nipis. kalau tak...
di tengah malam nye, aku macam orang gila berusaha menghabiskan makanan2 yang aku beli tadi except Big apple. memang full... tu la... lain kali nak beli tu beringat. ini, nak makan ayam kfc pon tak lalu. fortunately, aku ni jenis tak boleh tengok makanan tak habis. so, tiada pembaziran berlaku.
p/s: time2 study week ni la internet semakin membanggakan. isy... memang tiap2 hari la aku update macam ni...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails