Sunday, October 31, 2010

satuberi aka strawberi


thnx syuhada yang baru pulang dari cameron highland... yummy... merase aku makan fav fruit aku ni.
huh... isy... mmm...
exam: minggu depan. yang first skali, chemistry. oh mak aku... bagaimana ini... study? sikit je baru. segala mechanism, nomenclature, reaction sume tu, tak habis lagi... ko nak kene dengan dr Asmah lagi hanani? ko x nak 4flat ke? tapi... 4flat pe jadahnye kalau result test macam tak halal...
aku ni memang tak de kesedaran diri la... nape aku tak sekental dulu? masih dapat highest dalam kelas even aku study dalam bilik tv. masih dapat A even aku berjalan2 mase prep class. ok, itu zaman sekolah. sekarang zaman universiti. universiti la sangat... asasi ok...
hari ini, exercise kimia, aku baru jawab 3 soalan. tapi aku dah kembali menuju lapTOP kecintaan aku ni...
dan tiba2, aku teringin nak bela seekor Sugar glider...
haiwan kecil ini sangat comel namun harganye sangat mahal... sekor mencecah RM280... OMG...
aku tak mampu...
perjalanan hidop aku arini sangat membohsankan namun gembira bagi aku. bangon tido semasa matahari dah terpacak atas kepala, kemudian mandi dan kemudian online dan kemudian membeli makanan dan kemudian online lagi dan kemudian online dan kemudian study sekejap dan kemudian online online dan online. omo... i'm going crazy... nak mati ke aku ni... Hanani, WAKE UP! tapi kenapa aku macam tak mampu... esok, jom pegi library, forget everything about Jjong, News or Big Bang Big Show!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails