Friday, November 12, 2010

OMEDETTOU!!!

TAHNIAH!
Kepade adik saya siti hajar yang mendapat 5A dalam UPSR...
aku tak tau pon semalam result keluar, tetibe bapak aku mesej berupa, siti hajaq dapat 5 As, tahniah kat bapak. alhamdulillah... namun, kenape pulak tahniah kat bapak aku?
lepas aku ucap tahniah kat adik aku, aku pon tanyelah balik soalan pelik tu dekat bapak aku... jawapan bapak aku,
he... he... bapak misali, bapak contoh... ape2 lah.
oh! tak malu pulak bapak aku ni... namun betol la jugak... lalu aku ucapkan tahniah kepada bapak aku kerana menurut sejarah bapak aku, semua anak perempuannya mendapa 5A dalam UPSR termasuklah aku. XD.
anyway, tahniah siti!

siti hajar ialah yang pakai tudung purple. yang tudung pink itu masih darjah dua. semoga dia juga meneruskan kejayaan kami semua dalam UPSR... amin...

1 analisis anda:

female said...

asal adek bradek ko pndai2 sagt weyh??
jelesh!!
hehe.btw, cngrates to hajar.
pndai mcam kakak die. ;p

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails