Saturday, November 20, 2010

perasaan yang tiba2...

mengapa... kau jua yang ku rindu,
walau ku tahu payah bersatu,
hidup dengan mu...
engkau sungguh jujur dan ikhlas terhadapku...

sambung sendiri, aku pon tak ingat.

tibe2 kan? aku ni sesat sikit. secara tibe2 aku teringin nak nyanyi lagu ziana zain dengan kuat sekali. tapi memandangkan pah aku yang x sihat dok dekat je dengan aku, aku lupakan hajat aku tu dan mencari hajat lain. ok, nyanyi dalam hati.
lagu yang di atas tu aku suka sangat. lagu2 lain pon aku suka jugak. kalau mase form 5 dulu, dikala dah boring melalak lagu newS, aku dengan rumet aku, tukar feel, melalak lagu ziana zain. memandangkan nama mak aku zakiyah zain, kira macam tak pe la aku nak nyanyi lagu ziana zain tu. rumet aku pulak, ade baka2 suara ala2 ziana zain, justeru, kami dengan gembira melalak lagu tersebut.

mase form 3 pulak dok melalak dengan classmate aku. lagu ziana zain jugak. untung jugak la dapat rakan sebaya yang sejenis dengan aku, suka melalak. rumet aku eh, ex rumet aku yang sekarang ni pon, dah jadi macam aku, boring sikit melalak. nasib la sape jadi rakan sebaya aku...

ok, dah x de mood secara tibe2.
look at the picture below.


yummy kan?? kan?
ni la ice cream yang ade name big bang di atas nye. seronok pulak aku tengok. tapi tak de perisa vanila. so aku tak teruja sangat. tapi cantik la... colourful. and surely delicious. sell in japan. orang islam jangan makan sesuka hati even anda amat suka kepada big bang dan ice cream nye. ingredients amatla diragui. almaklumla... made in japan.

ok, mood yang paling tibe2, rase macam nak suruh adik aku blah dari laptop aku sebab aku nak continue watching yankee kun to megane chan. right now, aku pakai laptop mak aku...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails