Wednesday, April 29, 2009

impian baru aku...

mse aku tgh syok menonton satu cter korea ni kat kbs, aku terperasan r gerai jual makanan kat tmpt dorg tu mcm syok je. tetbe aku terpk cm ne klu satu hari nnti aku bukak sebijik restoran kat atas sebijik bas dua tingkat. kat dlm bas tu nnti aku hias la ala2 sebijik restoran mewah yg boleh begerak. spe yg nak makan kat situ, kene tempah dulu la... bas ni akan berenti katsatu tmpt n ambk sape2 yg dah tempah tu n bwk deme jln2 smbil makan n sape dah hbis deme anto balik n leh ambk orang laen lak.
ntah la... ape yg aku ckp ni cam merepek sket tp kalau satu hari nnti aku dah mampu ke ade org nak support ke. pape la... yg surenye impian aku ni akan pakai bajet yg agak beso r sbb nak beli bas lg n mcm2 lg r. tp x ke idea aku ni mcm fresh sbb aku x penah dgr la ade restoran cm tu kat malaysia. kat luar negare ade r kot. x tau la kot dah ade kat msia ni... x pon ade org terbace blog aku ni n curik idea aku. tp x kesah la. impian je. kalau aku nak jd kan btol2 pon leh gak. mane la tau smbil aku tgh membesar jd org dewasa nnti aku terpk idea nak topup idea aku yg merepek ni.

pape pon mmg syok ble berangan pasal restoran ni sbb aku ske tgk cter masak2 dkt channel afc. syok... juz aku la x reti masak cm dorg tu. aku reti tgk je, msk cm tu aku x reti.

cam ni r kot lbey kurang...

2 analisis anda:

yong farehah said...

x leh wei...
pemandu bas kat m;'sia ske bwk laju...
dh ade 8 saman pon still bwk bas lg..
bile dh exciden, x mo ngaku...
hu2... jalan raye kt m'sia byk yg x rate..
nnt tersedak-sedak pelanggan ko...
ho2...
tp, idea ko cm hebat la gak... ha2...
ayat untuk x kecewakan ko...

hananishikido said...

nanti aku wat r intebiu yg grand2 nk pilih pemandu yg trbaek. rekod saman msti bersih. tu yg penting...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails