Tuesday, April 28, 2009

suda terlambat

aku nak cter ni...
even da brape ari peristiwa ni berlaku aku nak cter gak
ari tu mse ari khamis ari tu aku kluar le ke tepen dgn nani, farehah n ayu...
mse before kluar, aku sunggoh teruja nak g tgk cter the uninvited kat panggong yg baru kluar ari tu...
namun...
cter tu x de... betape sdeynye aku n kgkwn aku sbb x dpt tgk cter tu setelah brape lame aku tunggu cter tu kluar.
sbb kemaruk sgt nak tgk cter antu, ktorg pon sepakat r g amek tiket cter antu endon tajuk dye hantu jamu gendong... ya allah, agak nyesal r tgk cter tu... mse antu tu blom mati dye seksi abis. naseb aku tgk dgn pompuan. klu x, malu aku... antu tu plak asyik ikut je org. agaknye sbb jamu dye x laku. jamu ne... jamu ne... tu la yg dye asyk sebot dr mula cter smpe abis.
dah r cter tu jimat letrik. pnat aku mmbesokan pupil mate aku ni sbb cter tu sume dlm gelap
siang pon gelap.

aisy... yg syok nye aku g tipu org yg cek tiket tu kte dlm beg aku x de makanan... bende pnoh dgn jerok nye, smarties lg yg ktorg bli kat tesco. tp aku tutop mknn tu dgn plastik kdai hari2 milik farehah... free2 je aku kencing dye... amek kau...
pastu ayu blanje ktorg kfc... thnx ayu, dah r bpk dye yg anto ktorg smpe ke tepen td. tket wayang pon farehah yg bayor. mmg jimat gler ari tu. syok... mse mkn kfc ktorg la pling bising kat situ. dah r jumpe kembar kolonel kfc tu.

tp ari tu mmg best... sebulan sekali je aku jd org gler cm tu...
ktorg round kat situ smpe ngantuk2... kebetulan lak, aritu gk r ktorg sume jmpe kenalan... tego dan beramah mesra r jap.
thnx my frens!!! aku mmg enjoy ari tu...

2 analisis anda:

yong farehah said...

cacat oh gamba aku...
ho2...

hananishikido said...

ape yg cacat nye... cun ape...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails