Friday, April 17, 2009

setelah sekian lama...

sekian lama... terpisah... akhirnya bertemu... mengenang dosa... mengenang rindu... dan ternyatalah... komputer aku... kau kekasih awal dan akhir... kaukekasih batin dan zahir... eh, termenyanyi lak. weyh... setelah sekian lame aku tak menyentuh komputer, akhirnya, kini pasti ku merasai... termenyanyi lagi. aku dapat matrik kulim. tp aku x tau la nak pg ke tak. sebab aku cam rase nak amek foundation je kat ipta. kalau dapat la... tp aku da x sabo2 nak smbung blajo. ceh, semangat waja gler aku. x la. aku boring dok rumah, bkn aku x ske tp seruis, aku mmg boring. at least kalo ade kgkwn ade gk kwn aku nak smbg ke ape ke. tp kalo kat rumah aku talipon nani azwa lame sket pon mak aku da bising. yg paling aku nak, smbung blajo pastu mencapai cita2 aku. cewah. ape cita2 aku ek???

1 analisis anda:

yong farehah said...

woi!!!
gile ke??
aku x mo blaja...
hu2.... cm ne ni....?
nanie azwa dpt mane wei??

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails