Thursday, April 30, 2009

sambungan impian baru aku...

td mse tgh syok goreng ayam dgn tepong radix fc ni tetbe aku terpk utk mencambahkan impian aku tu... aku terpk nak bkk sebijik restoran atas bas tp francais la... guna name radix fc or RFC yg tgh femes kat kedah skrg ni... rfc ni sebijik cm kfc feveret aku tp dye 100% pake produk dye sniri dat is Radix. aku mmg pnah menjamu selera dgn famly aku kat rfc ni. best... aku kte best sbb tema warna rfc ni kaler oren. kaler feveret aku.

pastu td aku pon cter r kat mak aku perihal idea aku ni... mak aku menyambut baek idea aku ni n ckp kalo dpt la bkk yg mcm aku ckp tu, adik aku yg sorg ni x nak blajo lek lok pon x pe. juz blajo cm ne nak uruskan rfc tu x pon leh jd drebar je. sng kan?

uisy, dah cm excited r lak nak bkk restoran atas bas ni. tp ntah ble r dpt bkk kan... lg pon, bkk restoran cm ni x yah ssh2 cari tapak. sukati r nk g jual kat mane pon. nak wat road tour satu mesia pon x pe.


sedapnye....

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails