Friday, May 1, 2009

aduyai...

ape la naseb aku...
td aku cek rsult utk ipta. masyaallah... aku dapat asasi sains pertanian kat upm... x pnah terpk pon aku nak amek program tu n dkt upm tu. terkojut aku... mak bpk aku on je aku nak g mne. n mak aku pon da mula bsmgt nak anto aku ke sane. abg aku lak melemahkan smgt aku ble dye soh aku msuk matrik je. x nak r. bpk sdare aku lak lg r hbt. ade ke suggest aku msuk mktb je. tau r dye leh kaye dgn diploma je tp aku... idok le kot.
lalu... mak aku pon soh r aku wat research sket psl program yg aku dpt ni. aku pon cari2 r dkt lmn web upm. cm syok r lak. dulu aku pnah teringin nak amek bioteknologi. n aku dpt tau yg aku dpt ni pon ade kene mengene gk r. lalu aku pon da syok nak pg sbb aku mmg x nak g matrik.
yg x syok nye lak aku x dgr pon spe2 kwn aku yg dpt sme tmpt dgn aku ni. ate lonely la aku nnti. x pe... leh cari kawan baru.
kpd yg mmbce, doakan la kejayaan aku kat sane nnti...


LEPASAN SPM/SETARAFSEMESTER 1 SESI 2009/2010



NO. KAD PENGENALAN/MYKAD : 91122708****
NAMA : NUR HANANI BINTI ABD LATIF
TAHNIAH! Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:
KOD : P0050
NAMA PROGRAM PENGAJIAN : ASASI SAINS PERTANIAN
IPTA: UPM - UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA (UPM)
SURAT TAWARAN : http://www.esmp.upm.edu.my/tawaran
Pihak IPTA akan mengeluarkan surat tawaran kepada calon yang berjaya mulai 04 Mei 2009 (Isnin)
Catatan : Pastikan anda mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN di laman web IPTA berkaitan mulai 04 Mei 2009 hingga 10 Mei 2009.
ID PTPTN :
Sumber:Bahagian Pengurusan Kemasukan Pelajar, Jabatan Pengajian Tinggi,Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

Universiti Teknologi Malaysia,
81310 UTM Skudai, Johor Darul Takzim, Malaysia.

powered by CICT, UTM

2 analisis anda:

Anonymous said...

Hey there. :)

I'm also a girl who got upm asasi pertanian. many ppl don't like the sound of "pertanian" pasal diorang ingt nanti jadik petani. Takde lah, bukan camtu~

My mum kerja kat upm so dia tau byk bnde gak. For example, after habis asasi pertanian, we can choose biotechnology, food engineering, biochemistry, dietetics, dr. haiwan ke. See. many2 pilihan what. :D

And there's just one subject related to pertanian where kita kne turun kebun main cabut2 sayur or something. haha. i think it's called 'manusia & pertanian' ke ape ntah. tp subjek2 lain are just bio, chem, fz and maths, i think. same je ngan matrik. cume ada pertanian tuh sket. tu je~

:)

Hope you can make your decision eh. Good luck~

hananishikido said...

thnx 4 ur opinion... sbb tau yg ade pasal biotek n laen2 tu yg da jd termnat tu. nway muchos gracias...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails