Monday, May 18, 2009

ntah ape2

ntah kenape, kebelakangan ni aku rse cm nk review blik cter2 yg ade dlm koleksi dvd2 aku n cter yg da aku tgk berape ratus kali dulu...
mggu lepas, aku ulang balik movie koizora,
semalam aku tonton blik drama my boss my hero feveret aku wat kali ke berape tah
pastu ari tu, aku g tonton one litre of tears kat dvd aku semate2 nk tgk ryo yg ku cintaik.
pastu ari ni ingt nk nengok cter GTO tp laptop lak wat hal... tros aku da mls nk tgk cter tu.
2 mggu lps lak aku terrajin g tonton cter2 korea. tp x byk la.
aku tgk cter baby and me dgn do re mi fa so la ti do je...

pastu td aku baru perasan, dvd2 aku hilang.
bukan hilang tp aku luper mne aku letak. isy, amnesia aku da dtg blik.
mne la aku humban dvd2 tu. smbil cari, mcm2 ayat aku bce tp x jmpe2 gk.
ades...
penat we cari...

di mana dia dvd2 saya,
dvd2 saya saya letak kat mana, hoi!
di mana dia dvd2 saya, dvd2 saya saya cmpak kat mana...
(nyanyi ikot rentak lagu anak kambing)

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails