Wednesday, May 20, 2009

top 5 hero feveret aku...

aku sbnanye x tau nak post ape kat blog aku. tp aku nak post gak. post aku ari ni ialah top 5 hero feveret aku beserta dgn descriptionnye skali.


tempat yg pertama, dimenangi oleh...
jeng jeng jeng...

ryo nishikido ni sbnonye x de la hensem sgt pon...
muka pon serabot je. tp, keserabotan ryo ni la yg telah menawan hati, jawa, raga, besen dan bakul aku...
aku mule2 knal dye dlm cter 1 litre of tears. tp waktu tu aku x brape nak berkenalan sgt dgn dye even tym tu da ske dye da. aku buat x reti je la dgn dye. tp lepas menonton attension please n farehah mengenalkan aku dgn kump News yg dianggotai oleh ryo-chan ni, aku tros jatuh chenta dgn dye... ryo ni dok dlm kump newS under Johny's n da belakon byk la gak cter sbb dye da involve dlm dunia seni ni dr kecik lg. cewah. ayat x tahan... paling aku ske bile tgk dye menari. wah. aku tergoda terkecewa. smart... tu pasalla muka dye ade belambak kat blog aku ni....kalau nak tgk ryo klik sini

cukupla dgn cter hero yg dok ranking pertama. aku troskan dgn hero nombor dua...


ni hero nombor dua yg aku knal mse aku tgk cter hana-kimi... comel dye ni. disbbkan oleh keminatan aku kat dye ni, name dye dgn name ryo aku tlah abadi kan sbg name blog aku ni that is, ryotoma dr ryo+toma. toma ikuta ni pon da involve dgn menyanyi +berlakon ni dr kecik lg. suara dye pon comel gak cm org nye. n dye pon dok under Johny's jugak. pendek kate, hero2 aku kebanyakannye mmg lahir dr kompeni yg same. aku leh ske dye sbb aku ske tgk muka dye yg blur + comel tu. pastu, dye pon hebat menari gak... nak tgk toma-kun ni? tekan sini.

ranking nombor 3, diungguli oleh...


first of all... aku nak mnx mahap kat ex-rumet aku, farehah a.k.a yong sbb dye pon antare hot fans tegoshi ni gak. tp nak wat mcm mne, dye dok ranking no. 3 dlm senarai hero feveret aku... aku knal tegoshi ni pon dlm cter my boss my hero. tp dlm cter tu dye still muda remaja lg. so, aku x mnat dye sbg pelakon tp aku leh minat dye sbb suara dye paling sedap. tang tarik menarik tu, muka tegoshi la. dye ni pon turut menganggotai kump NewS yg mmg aku la peminat nom. satu nye. nak tgk tegoshi? klik sini.
seterusnye, tmpt ke empat dipegang oleh...

yamashita tomohisa a.k.a yamapi!!!
sbnonye aku dulu ske gelakkan yamapi ni... sebabnye, aku dgn farehah kte dye ni sedikit juling.. haha... tp setelah aku amati, x pe juling pon...pe salahnye... k, yamapi ni adalah ketua bg kump NewS... news lagi... nak wat cm ne. da suke... yamapi ni la ahli yg paling sexy sbb even dye kurus kering pon, muscle dye, fuh. smart... sory fiqah.
dye ni pon pelakon gak. antarenye, proposal daisakusen dgn code blue... dye ni pon hebat menari gak... siap maen bukak2 baju lg tu. lagu dye yg paling femes rsenye gomen no juliet dgn daite senyorita. nak tgk yamapi??? tekan sini.
bg tempat yg kelima....
teng teneneneng teneneneng......(rentak excited)
haruma miura!!!!
perasan x, name dye lbey kurang dgn sejenis mempelam @ mangga ni, harum manis... sedap...
dye ni lak aku x tau la dye ni menyanyi ke x, dye pnah menyanyi rsenye... tp yg surenye dye ni pelakon... aku stat knal dye mse cter koizora. dgn rambut dye kaler putih tu. pastu cter bloody monday, gokusen 3... n mcm2 lg la. tp pasal dye ni x byk aku leh describe sbb aku x hbis explore lg pasal dye, tp mmg aku mnat dye much2. nak tgk dye, tekan sini.
sekian saje kisah2 mereka yg menjadi feveret aku. sbnanye byk lg yg aku nak cter... ade lg yg aku mnat mcm massuda takahisa, matsumoto jun, kazuya kamenashi, tomoya nagase, hiro mizushima n mcm2 lg. tp cukup la 5. malas nak taip. ok. that's all. adios...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails